Estonia · fashion

Weekend Max Mara SS 2017 in Tallinn. / Weekend Max Mara kevad-suvine kollektsioon Tallinnas.

I know how I’ll spend the coming summer.

I will go to a safari in Africa, I will spend some time on the seaside and I will walk in the meadows full of flowers and butterflies.

I mean, I will actually not go to all these places and I don’t really have to. It’s the Weekend Max Mara SS 2017 collection that will take me to all these trips.

Most of my summer I will be in the city but that doesn’t matter to me at all!

I will be wearing a striped top and linen pants with rope detail and although I’m sitting on my balcony I will hear the ocean waves and smell the salty air. (To tell you the truth – Tallinn is situated by the sea but my apartment of course is not).

I will be sitting at my desk in the office wearing a silk dress with African prints and I  hear the lions roar (although it’s probably just the coffee machine in the kitchen corner).

I will put on my flower print trench and I will only see the sun although it might rain. And even if it rains the fish on my new summer bag will be really happy! 🙂

I will be wearing the butterfly blouse or silk summer dress with beautiful flower print and it doesn’t matter one bit that I’m just sitting on my sofa. I will hear the birds singing and bees humming, ’cause that’s the power clothes have.

Weekend Max Mara new collection will take me everywhere this summer ’cause that’s the magic trick that these clothes can do. Once you put them on your mood has changed. You will have changed, I promise. How can you not if you are wearing something so beautiful, elegant and comfortable!

So if you want to travel with me this summer, just take my advice and treat yourself something from their spring-summer collection. I’ll see you in Africa! 😉

IMG_0011_Fotor

Collage_Fotor

Collage_Fotor2

Collage_Fotor3

Collage_Fotor4

Collage_Fotor5

Collage_Fotor6

Collage_Fotor7

Collage_Fotor8

Collage_Fotor9

Collage_Fotor10

Collage_Fotor12

Collage_Fotor13

Collage_Fotor14

Collage_Fotor15

Collage_Fotor16

Collage_Fotor17

Collage_Fotor18

Collage_Fotor19

Collage_Fotor20

Collage_Fotor21

Collage_Fotor22

Collage_Fotor23

Collage_Fotor24

*********************

Ma tean, kuidas ma veedan saabuva suve.

Mul on plaanis Aafirka safari, ma kavatsen veeta aega mere ääres ja jalutada aasal, mis on täis lilli ja liblikaid.

Ausalt öeldes ei kavatse ma kõigis neis kohtades päriselt käia, aga ma ei peagi. Weekend Max Mara 2017 kevad-suvine kollektsioon on see, mis mind kõigisse neisse paikadesse viib.

Tegelikkuses veedan ma suurema osa oma suvest Tallinnas, kuid see ei kurvasta mind mitte raasugi!

Ma panen selga oma triibulise topi ja linased nöördetailiga püksid ning kuigi ma istun kõigest oma rõdul, võin ma kuulda lainete kohinat ja tunda soolast mereõhku (Tõsi – Tallinn asub ju mere ääres, kuid minu korter siiski mitte).

Ma istun kontoris, seljas siidist Aafrika mustrites kleit, ja ma kuulen lõvisid möirgamas (kuigi see on ilmselt kohvimasin kööginurgas).

Ma jalutan linnatänavail oma uues lillelises kevadmantlis ja kõik, mis ma märkan, on päikesepaiste, kuigi taevast kallab ehk vihma. Ja isegi kui vihma tõesti sajab, teeb see rõõmsaks kalaparve mu uue käekoti mustris.

Kui ma kannan liblikatega pluusi või siidist suvelilledega kleiti, ei oma mingit tähtsust see, et istun kodus oma diivanil. Ma kuulen linnulaulu ja mesilaste suminat, sest selline on riiete võlujõud.

Weekend Max Mara uus kollektsioon viib mind sel suvel kõikjale, kuhu soovin, sest just selliseks imeks on need riided loodud. Sa paned need selga ja su tuju muutub. Sina muutud, ma luba sulle seda. Kuidas saakski kõik jääda samaks kui sa kannad midagi nii ilusat, elegantset ja mugavat!

Nii et kui Sa soovid sel suvel koos minuga reisida, siis luba endale midagi nende uuest kevad-suvisest kollektsioonist. Kohtumiseni Aafrikas! 😉

Leave a Reply

