beauty · fashion · just thinking...

A lady’s handbag. / Daami käekott.

I’m gonna reveal something really personal to you – the contents of my handbag! And it’s serious lady’s handbag stuff (I consider myself a lady after all!).

Here we go:

kaekoti sisu.jpg

  1. A hip flask with velvet cover (from Urban Outfitters).
  2. A notebook and pen.
  3. Matches.
  4. Lip balm.
  5. Tiny perfume (Chanel at the moment).
  6. Pocket knife (Victorinox).
  7. Measuring tape.
  8. Little flashlight.
  9. A tiny screwdriver. (Not on the photo).

Do some things here need a little explanation?

The hip flask maybe? Basically it’s a bottle which you can fill with any drink (coffee?). It’s cute and it’s a lot of fun to pull out in social situations. Usually makes people give me a certain look. But I don’t mind.

Notebook and pen. I am a blogger after all. I like the feeling of writing with a pen. Sometimes when I get an idea I stop in the street and write it down right there.

Matches. I don’t smoke but you never know when you have to light something. A candle for example. I also spend a lot of time in the country and that’s the main reason I have matches with me (I use the same handbag most of the time and I keep the contents the same at all times whether in the city or going to the countryside).

Lip balm. A regular thing for all ladies, I guess.

Tiny perfume. To freshen up.

Pocket knife. Again – this is for the countryside mostly . I use it in the garden a lot and if I take it out of my handbag I’ll forget to take it with me when I go to the country. My pocket knife also has little tweezers and a bottle opener. This Victorinox has been with me for ages. It’s the best.

Measuring tape. Makes buying clothes so much easier. I’m too lazy to try everything on so first I just measure it.

The flashlight. For the country, again. But you never know where else you might need it.

A tiny screwdriver. I love all kinds of tiny things. Tiny tools are just so cute! I had a tiny screwdriver already when I was a kid. Just loved it. I’m a hands on Estonian woman! For example one day at work my coworker had a loose screw on her glasses. And she could fix it herself as I got the perfect screwdriver for it. Check!

And what’s in your handbag?

******************

Täna avaldan ma teile midagi väga isklikku. Oma käekoti sisu.

Mida siis leidub ühe tõelise daami (mida ma kindlasti olen, on ju nii?) käekotis.

  1. Põuepudel (Urban Outfitters).
  2. Märkmik ja kirjutusvahend.
  3. Tikud.
  4. Huulepalsam.
  5. Miniparfüüm (hetkel Chanel).
  6. Taskunuga (Victorinox).
  7. Mõõdulint.
  8. Väike taskulamp.
  9. Pisike kruvikeeraja (puudub fotolt).

Kas peaksin midagi lähemalt selgitama? Põuepudelit võib-olla? Lühidalt öeldes võib selle täita ükskõik millise joogiga (kohvi?). Põepudeli kotist väljavõtmine tekitab sotsiaalses situatsioonis alati elevust. Inimesed võivad sellele ka veidi viltu vaadata… Aga see ei häiri mind. Huumorimeel peab ka ikka olema.

Märkmik ja pastakas. Ma olen ju ikkagi blogija. Mulle meeldib vahelduseks kirjutada nii, et saan oma sõnu paberil tunnetada. Mõnikord peatun ma keset tänavat, võtan märkmiku välja ja täheldan midagi üles.

Tikud. Ma ei suitseta, aga iial ei või teada, millal võib tekkida vajadus midagi süüdata. Näiteks küünalt. Kasutan neid rohkem siiski maal olles. Lõkke süütamiseks, ahju alla tule tegemiseks. (Mul peavad kõik asjad ühes käekotis olema, muidu unustan maale minnes vajalikud asjad maha.)

Huulepalsam. Leidub vist iga daami käekotis.

Miniparfüüm. Värskendamiseks.

Taskunuga. Kasutan jälle peamiselt maal olles. See Victorinoxi nuga on minuga juba väga ammusest ajast. Lisaks noale on kompletis pisikesed pinsetid ja pudeliavaja.

Mõõdulint. Teeb riiete ostmise palju lihtsamaks. Olen laisk ja ei viitsi alati selga proovida. Kõigepealt siis mõõdan.

Taskulamp. Kasutan peamiselt maal, aga seda võib ka mujal tarvis minna. Ma ei tea, kuidas teiega on, aga mina pimedas ei näe.

Tilluke kruvikeeraja. Mulle meeldivad pisikesed asjad! Minitööriistad on nii nunnud! Mul on lapsest saadik alati pisike kruvikeeraja olemas olnud. Lõppude lõpuks olen ma asjalik Eesti naine! Näiteks ükskord oli kolleegil prillide kruvi lahti tulnud ja tänu minu kruvikeerajale sai ta selle ise tagasi kruvida. Punkt kirjas!

Ja mis teie käekotis on?

Leave a Reply

