Coffee corner / Kohvikoht · Estonia · food · just thinking... · travel

Drinking coffee elsewhere. / Kus on kohvi kodu?

You’ve probably heard that a good coffee saves a bad meal. Well… I wouldn’t stay for a coffee in a place where the food was no good. I’d go to have coffee elsewhere.

(I have a book on my bookshelf called “Drinking coffee elsewhere.” by ZZ Packer. I’ve never read it so I’m not sure if it talks about coffee at all… Have you read it maybe?)

Anyway… Yes, I think you should drink coffee in the places that make really excellent coffee. You should drink coffee in the places where coffee “lives”.

I am always looking for a new place for having coffee. And it’s the best thing to find it before everybody else does. This means that I can enjoy it before the crowds come in and I can always sit at my favourite table…

Of course any coffee place needs crowds and it’s fine by me – I’m actually into people watching a lot. It’s my hobby.

I have already introduced you to the new Björn espresso bar on Maakri Street, Tallinn. I’ve actually spent so much time there that I should call it my second home.

They serve quality coffee (and speciality coffees!) and the place has got this lovely vibe that just makes you come back. Last time I asked for permission to take some photos as the espresso bar is packed with interesting details. The chairs (brought from India), the different glasses, cups and mugs, the brick walls… And they have got a fireplace which they actually use!

detailid
It’s all in the details.
baar
Björn espresso bar.

And look how prettily they serve water (in the green glass with pomegranate seeds). Even the cappuccino is too pretty to drink! And it tastes like… Well, you have to try it. A cup of gold, I’d say.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Cappucino and water – too pretty to drink!
kohvi
Coffee and minimuffins.

So the only thing I can’t wait for is the opening of the terrace.

Yes, Björn espresso bar is where coffee lives now.

*******************************

Öeldakse, et hea kohv päästab halva eine. Ausalt öeldes ma ei tea, miks peaksite üldse jääma kohvi jooma kohta, kus söök oli halb. Mina soovitaksin teil kohvi mujal juua.

Kohvi peaks jooma seal, kus osatakse seda suurepäraselt valmistada. Otsige head kohvi sealt, kus on kohvi “kodu”.

Mina olen alati uue mõnusa kohvikoha otsinguil. Eriline rõõm on seda enne teisi avastada. Enne kui saabuvad rahvahulgad. Sest siis saan ma alati oma lemmiklauas istuda…

Aga iga koht vajab rahvast ja ausalt öeldes pole mul selle vastu midagi. Mulle meeldib inimesi vaadelda. See on minu hobi.

Olen teile juba tutvustanud Björn espresso baari Tallinnas, Maakri tänaval. Olen seal viimasel ajal nii palju aega veetnud, et võiksin seda juba oma teiseks koduks nimetada.

Uus kohvibaar võlus mind esimesest silmapilgust suurepärase kohvi, sõbraliku teeninduse ja õhkonnaga, mida ei saagi sõnadega edasi anda.

Viimasel külaskäigul palusin luba kaameraga veidi ringi käia, et pildistada kõiki neid huvitavaid detaile, mis silma jäid. Indiast toodud massiivsed toolid, erinevad klaasid ja tassid, lihtne telliskivisein… Ja kamin, milles tõpeoolest ka elav tuli!

Isegi see, kuidas nad vett serveerivad, võtab silma särama – rohelises klaasis koos punaste granaatõunaseemnetega. Pean tunnistama, et mu cappucinogi näeb joomiseks lihtsalt liiga ilus välja. Ning see maitseb nagu…, sa lihtsalt pead seda ise proovima. Tassike kulda, ma ütleks.

Ainus, mida ma veel pikisilmi ootan, on terrassi avamine.

Mis ma oskan öelda… Kohvi kodu on praegu kindlasti Björn espresso baaris.

 

One thought on “Drinking coffee elsewhere. / Kus on kohvi kodu?

Leave a Reply

