fashion

Jeremy Scott at New York Fashion Week.

It’s New York Fashion Week! And I couldn’t believe that one show that made my heart beat faster was Jeremy Scott‘s. I wanted those clothes right now! And, I mean…. that’s not even my style. At all!

The only things designed by Jeremy Scott that I have are these shoes designed for Adidas (I know – they are missing some bones).

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Jeremy Scott for Adidas “Bones”.

Again – not my everyday style! But they are just so crazy and funny. If fashion didn’t do crazy and funny then it wouldn’t last. You get tired of sleak and chic at one point. Right?

So, back to the Jeremy Scott show at New York Fashion Week. Saying it was vibrant and colourful would sound such a cliché. But that’s what it was! The neon colours, the big hair, the youthfulness….

Wait a minute… I know why I love it! It reminds me of the 90s (I hope you’ll not start calculating how old I am. Please!). It reminds me of all the clothes I saw on TV that we in Estonia did not have. It was all so OMG cool!

As I’ve mentioned  before – when it comes to fashion I’m kind of stuck in my teenage years. I still miss all the clothes I did not have at that time. So whenever I see something that reminds me of the 90s I still want to wear it now.

But that’s actually not a bad thing. Fashion keeps coming back forever. Like one designer once said – people still have one head, two legs and two hands. How much can fashion change?

Just look at all the 70s cuts and florals that have come back. I swear I could take one of my Mom’s old dresses and be right on spot at the Gucci show (all florals!). (To be honest, I doubt that I’d fit into my Mom’s dresses. I mean – how skinny was she? How come I’m not?)

One more thing about the Jeremy Scott show – the looks that he presented seemed more grown up than anything you could imagine. Despite of all the playfulness. It was the 90s optimism in a grown up way. Who wouldn’t love that? I know I DO!

You can see the Jeremy Scott NYFW collection here.

********************************************

Hetkel on käimas New Yorgi moenädal. Ma poleks mingil juhul uskunud, et kollektsioon, mis paneb mu südame kiiremini põksuma, on Jeremy Scotti oma. Ja need riided pole isegi minu stiil! Absoluutselt mitte!

Ainsad Jeremy Scotti poolt disainitud asjad minu kapis on tema Adidasele kujundatud “kontidega” spordijalatsid (fotol). Jällegi – need pole üldse selles stiilis, mida ma igapäevaselt kannan. Kuid need on veidi hullud ja naljakad ning hull ja naljakas on just see, milleta mood kuidagi jätkuda ei saa. Mingil hetkel väsitab sile ja šikk lihtsalt ära. Eks ole?

Nii, me pidime rääkima hoopis Jeremy Scotti kollekstioonist NY moenädalal… Kui ma ütleks, et see oli värvikas ja elav, siis kõlaks see lihtsalt klišeena. Aga kuidas siis kirjeldada seda värvide mängu (neoon!!), tupeeritud juukseid ja rõõmsat nooruslikkust?

Oot-oot… Ma tean, miks see kollektsioon mulle nii hinge poeb! See meenutab mulle 90-ndaid! (Ma loodan, et sa ei hakanud nüüd arvutama kui vana ma olen. Palun!) Need riided meenutavad mulle kõike seda, mida me tol ajal telerist nägime, kuid mida meil Eestis veel saada polnud. Kuidas ma küll igatsesin ka midagi sellist kanda…

Nagu ma varem maininud olen – mis puutub moodi, siis olen veidi kinni jäänud 90-ndatesse. Ma tahaks ikka veel kanda neid rõivaid, mida ma siis endale lubada ei saanud. Justkui väljaelamata kirg. Hinges olen ikka seesama tüdruk, kes unistab 90-ndate kuumimatest stiilidest.

Tegelikult pole see sugugi taunimist väärt. Mood tuleb alati ringiga tagasi. Nagu üks disainer kunagi mainis – inimesel on ikka üks pea, kaks kätt ja kaks jalga. Kui palju saab mood siis muutuda?

Vaadake vaid kõiki neid 70-ndate lõikeid ja lillemustreid, mis hetkel moes on. Ma võiksin vabalt võtta ühe oma ema vanadest kleitidest ja oleksin sellega Gucci šõul (mida ilmestasid lõputud lillemustrid) täielik tegija. (Ausalt öeldes ei usu ma, et mahuksin ema kleidi sisse. Ma ei saa aru, miks tema nii sale oli ja mina pole?)

Tagasi Jeremy Scotti kollekstiooni juurde. Huvitaval moel oli see täiskasvanulikum kui miski muu, mida võiksin ette kujutada. Hoolimata kogu selle mängulisusest. See oli 90-ndate optimism, mis oli täiskasvanuks saanud. Ja kellele see ei meeldiks?

Jeremy Scotti NY moenädala kollektsiooni saate vaadata siit.

 

Leave a Reply

