Christmas · fashion · just thinking...

Country girl or city babe? / Maatüdruk või linnabeib?

So, let’s talk about presents. What did you get? Did it make you happy?

In my family we draw lots and this way everyone gets one person to make presents to. I love the idea as it makes Christmas so much easier.

I remember one gift from more than 15 years ago. We all only got one present that time, but that was enough to make me happy.

My present was the magazine Veranda pictured below.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
The Veranda magazine.

Yes, I still have it and I still read it from time to time.

I was already in love with magazines then.

But that’s not what I wanted to talk about….

Anyway…. The presents.

This year I got three new magazines. And lots of scented candles. It’s easy to make me happy….

Well, of course I was also thrilled about the Chanel nail polishes and YSL red lipstick!

IMG_20151227_184337058.jpg
YSL lipstick and Chanel nail polish.

And so the presents got me thinking…

Here I am, in the country. No tap water in the house. The well has dried up so we have to collect rainwater (Today it’s freezing already (-11 C/12.2F) but no snow yet. So no water.). The electrical oven has been broken for a long time already, so we can only use the wood burning oven for baking. No toilet or bathroom inside the house. The only place to wash yourself is the sauna…

IMG_20151224_112858526.jpg
Little details in the woods.

And there’s still no other place I’d rather be (well, except somewhere on the beach in a warm country…). I’m mostly always sad when I have to go back to the city.

And… At the same time I’m so happy about the Chanel nail polish and YSL lipstick! I obviously don’t wear these in the country.

So am I a country girl? I’m definitely not a city girl, but I also can’t imagine myself without a little bit of glamour.

I love the simplicity of the country life. But I also love fashion and make up and cafes.

And sometimes I really wish that I’d just be one or another. Either I would be a real country girl or a city babe.

Wouldn’t my life be so much easier? Or would it just be more dull that way?

What do you think? Do you belong to the city or to the country?

*********

Nii. Räägime kinkidest. Mida te kingiks saite? Olete rahul?

Meie teeme pereringis loosipakid. Nii peab igaüks ainult ühele inimesele kinke tegema. Minu arvates teeb see jõulud palju lihtsamaks.

Ma mäletan ühte kinki, mille sain umbes 15 aastat tagasi. Saime siis igaüks ühe kingi ja ma olin sellega väga rahul.

Minu kingiks oli ajakiri Veranda (fotol).

Mul on see endiselt alles ja olen seda kümneid kordi lugenud. Juba siis olin ma hull ajakirjade järele.

Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida…

Niisiis… Kinkidest.

Sel aastal sain ma kolm ajakirja. Palju lõhnaküünlaid. Lihtsad asjad. Mind on lihtne kinkidega õnnelikuks teha.

Aga loomulikult olin ma üliõnnelik Chaneli küünelakkide ja YSL punase huulepulga üle!

Ja nii panid kingid mind mõtlema…

Olen praegu maal. Siin ei ole kraanivett. Kaev on kuival ja peame koguma vihmavett (nüüd on juba -11 kraadi, s.t. vihmavett pole ja lund ka ei saja). Elektriahi on juba ammu katki ja kasutame küpsetamiseks puudega köetavat ahju. Meil on ainult välikäimla ja pesta saab saunas. (Ega see pole Eestis muidugi midagi harukordset.)

Aga kõigest sellest hoolimata tahan ma ikkagi olla maal (OK, soojal palmirannal oleksin ma küll samuti hea meelega…). Peaaegu iga kord, kui pean maalt tagasi linna minema, tuleb kurbus peale.

Ja samal ajal olen ma nii õnnelik oma Chaneli küünelaki ja YSL huulepulga üle! Loomulikult ei kanna ma neid maal…

Nii panidki kingid mind mõtlema.

Kas ma olen maatüdruk? Ilmselgelt pole ma linnalaps, aga ilma väikese glamuurita ma oma elu ette ei kujuta.

Mulle meeldib maaelu oma lihtsuses. Mulle meeldib ka mood ja meik ja kohvikud.

Ja mõnikord ma tahaks nii väga, et oleksin ainult üks nendest: maatüdruk või linnabeib.

Kas poleks elu siis palju lihtsam? Või oleks mu elu siis hoopis igavam?

Kas sina kuulud linna või maale? Või oled samuti nagu rändlind?

Leave a Reply

